Nikolai Orvik Skrevet Februar 11, 2023 Share Skrevet Februar 11, 2023 Min 520d 2006 mod har begynnt og gå veldig rart, den går ikke veldig godt opp til 60/70km/t. Etter jeg kommer dut slutter den og dra på 2500omdr så jeg kommer meg sovidt framover… opp bakker så synker farten til 60km/t. Har prøvd og koble ut lmm men samme problem. Har downpipe på bilen men ikke kodet vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Februar 11, 2023 Share Skrevet Februar 11, 2023 2 timer siden, Nikolai Orvik skrev: Min 520d 2006 mod har begynnt og gå veldig rart, den går ikke veldig godt opp til 60/70km/t. Etter jeg kommer dut slutter den og dra på 2500omdr så jeg kommer meg sovidt framover… opp bakker så synker farten til 60km/t. Har prøvd og koble ut lmm men samme problem. Har downpipe på bilen men ikke kodet vekk Har du mulighet til å lese ut feilkoder slik at vi kan få en liten pekepinn på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai Orvik Skrevet Februar 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2023 3 timer siden, HakonLimseth skrev: Har du mulighet til å lese ut feilkoder slik at vi kan få en liten pekepinn på hva det kan være? Fannt ut att det var map sensor som var veldig nedsotet.. rensa den og rensa litt inni innsuget og da gikk den fint etter det😁 HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB X3 Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 Har opplevd noe av det samme på min X3 med M47 motor. Ingen feilkoder eller lampe, bare mistet motorkraft. stoppet og startet da var den ok en stund før det kom tilbake. Kjørte da med redusert kraft ca 1 min før det ble normalt igjen.. Byttet diesel filter nå, har ikke merket noe ennå. kjørt ca 240 km. Hvor og hvilken sensor var det du rengjorde? Greit å vite hvis det kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 4 minutter siden, BB X3 skrev: Har opplevd noe av det samme på min X3 med M47 motor. Ingen feilkoder eller lampe, bare mistet motorkraft. stoppet og startet da var den ok en stund før det kom tilbake. Kjørte da med redusert kraft ca 1 min før det ble normalt igjen.. Byttet diesel filter nå, har ikke merket noe ennå. kjørt ca 240 km. Hvor og hvilken sensor var det du rengjorde? Greit å vite hvis det kommer tilbake igjen. Sensoren sitter montert bakerst på innsuget på m47 motoren, og på toppen av innsuget på m57 motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå