Magnus54874 Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Hei dere! Sliter veldig med klimaautomatikken i min 730d 13'mod. Vifta i systemet starter som normalt når bilen starter, men slutter å virke etter 20 sekunder. Etter kanskje 10-15 minutter fungerer den som normalt igjen og blåser varm og god luft, men dette varer knappe 10 sekunder, før det blir helt dødt igjen. Siden biler lager varme og jeg heller ikke klarer lese ut noen feilkoder, håper jeg at det kanskje er et relè eller lignende som krangler.. Men jeg sliter veldig på internett med å finne ut hvilket rele som evt styrer vifta og hvor den er. Noen her som har mulighet med å hjelpe meg med dette? Finner ikke noe klart svar jeg klarer å lese ut av delekatalogen, og noe koblingsskjema sliter jeg med å finne.. Noe som vet? Takker stort for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 13, 2023 Share Skrevet Februar 13, 2023 Kan være viftemotstand 64119355981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus54874 Skrevet Februar 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2023 25 minutter siden, E.C. skrev: Kan være viftemotstand 64119355981 Se der ja.. enkelt når man kan det.. Da skal jeg sjekke litt på disse! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus54874 Skrevet Februar 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2023 Har byttet viftemotstand og fått noe feilkoder i prosessen. Er det mulig jeg må slette disse for å få den opp å gå, eventuelt noen andre måter å få "nullstilt" dette på i håp om at den fyrer igang igjen? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 23, 2023 Share Skrevet Februar 23, 2023 Du bør uansett slette feilkoder etter å ha "tuklet med ting" for å se hva som kommer opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå