Morris56 Skrevet Februar 14, 2023 Share Skrevet Februar 14, 2023 Hei jeg har hatt problemer med bilen min en stund nå, de startet når de ble kaldere i været med att når jeg startet bilen med kald motor så gikk den noen sekunder før den stoppet, så startet jeg den og den stoppet.. Dette gjorde den en del ganger, så kunne jeg kjøre uten noen problemer når de ble litt temp i motoren. De ble gradvis litt værre over tid, og leste av feilkoder der jeg fikk på termostat så den byttet jeg, så fikk jeg feilkode på gass spjeld..da samtidig så når jeg skulle starte den så fikk jeg ikke gi gass og turtallet hoppet fra 800 -1300omdr konstant opp og ned. Så jeg byttet spjeldet. Fikk lest feilkoder å slettet, og samtidig adaptert inn spjeldet. Fortsatt problem, når var de lav spenning og lav ladding og batteriet var dårlig. Så byttet dynamo å batteri og kodet inn de. Og ting virket til å være greit, helt til nå når de ble kaldere i været igjen, så bynner den igjen med att den stopper etter start på kald motor gjentatte ganger... Bynner å gå tom for ide'er, så tenkte dette måtte være rette plassen å spør da de er mange kloke hoder her inne 😎 Håper noen har noen gode tips og kan hjelpe meg dette 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 15, 2023 Share Skrevet Februar 15, 2023 Byttet bensinfilter? For å ta de enkle tingene først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet Februar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2023 Ja de var byttet for kort tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet Februar 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2023 Ingen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå