omaaar76 Skrevet Mars 2, 2023 Share Skrevet Mars 2, 2023 (endret) Har tenkte å kjøpe meg en bmw, har sett på 3 og 5 serie i sedan versjonen. Noe tips? Vil ha 2 liter diesel eller bensin 320 eller 520. Hva ville folk anbefalt? Budsjett på rundt 200k Endret Mars 2, 2023 av omaaar76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2023 Share Skrevet Mars 2, 2023 Det viktigste er vel kun som kan svare på. Er det godt nok med 3 serie eller vil du ha 5 serie? Utover det så er det viktigst å ha en B47 diesel motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omaaar76 Skrevet Mars 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2023 Holder med 3 serie men vil ha 5 med tanke på utstyr og sånt, samtidig litt større sol jeg kan ha lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet Mars 2, 2023 Share Skrevet Mars 2, 2023 Da hadde jeg sett på en 3-liters maskin, for eksempel denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=291541410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Mars 2, 2023 Share Skrevet Mars 2, 2023 Det er jo litt forskjell på en 3 og 5 serie, så du burde egentlig forsøke å presisere litt mer for deg selv hva du ønsker og kanskje trenger bilen til. Jeg tenker litt 5 serie om du vil ha litt mer comfort, mer stillegående, en større bil osv fremfor en 3 serie som kan være litt "stivere" og mer sportslig rettet inkl støynivå. Jeg kjører en2013 F34 med turbo bensinmotor og det er som å kjøre en diesel egentlig - inkl "sært" lydbilde. Er jeg alene i bilen kommer jeg ned på 0,6 på langkjøring - men på full bil og med mye bykjøring ligger vi på 0,8. Godt fornøyd med den, men det støyer betydelig mer enn i den E39 vi hadde tidligere og det tok tid å venne seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå