CasperBeng Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Hei, Har lagt merke til at bilen svinger til høyre av seg selv og det kommer skrape lyd når jeg kjører, har akkurat byttet bremse skiver og klosser bak. Fant fram til at lyden kom fra den ene siden bak og etter jeg tuklet litt rundt med bremsene fikk jeg lyden til å forsvinne men bilen svinger fortsatt litt til høyre. Tipper at det er klossene som har konstant kontakt med skivene som kanskje fører til dette? Er det mulig at jeg bare må kjøre inn bremsene? Er samme lyd som bilen i videoen. Tusen takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Om du har en brems som henger på, så kan bilen svinge av seg selv. Men da bør du kjenne en god forskjell på temperatur på skivene, selv etter noen minutter kjøretur. En annen ting som er kanskje mer sannsynlig er slitt forstilling eller skjev forstilling. Men det er ikke noe man ordner opp selv. (for de aller fleste, fikser et verksted slikt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasperBeng Skrevet Mars 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2023 Akkurat nå, Otis skrev: Om du har en brems som henger på, så kan bilen svinge av seg selv. Men da bør du kjenne en god forskjell på temperatur på skivene, selv etter noen minutter kjøretur. En annen ting som er kanskje mer sannsynlig er slitt forstilling eller skjev forstilling. Men det er ikke noe man ordner opp selv. (for de aller fleste, fikser et verksted slikt) Hei, Bilen hadde ikke problemet før jeg skiftet bremser så da antar jeg at det er en bremsekloss som henger, hadde firehjulskontrol for ca en uke siden også, antar verkstedet hadde sakt ifra hvis det var noe galt med forstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2023 Share Skrevet Mars 14, 2023 Aha. Ja, da stemmer første avsnittet/setningen min. Sjekk det. CasperBeng reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå