Tranoy Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 Tilhengerfest/automatisk?, følgte me ein f30 2015 eg hadde, no ligge an berre i veien finne kje nåke pris å gå utifrå lagde meg raskt ein bruker å første innlegg her, så beklager om eg legge ut på feil kategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2023 Share Skrevet Mars 17, 2023 (endret) Ny 10-12k. Brukt 1-4k, realistisk kan du vel få rundt 2-3k, men om det er kun selve festet og ikke et retrofit-kit (med ledningsnett og modul) så er nok markedet litt smalere. Da sikter du primært mot noen som vil kjøpe hele greia i stedet for å reparere selv. Det har vel vært noen mekaniske problemer på slike fester så det er overkommelig å fikse selv og da vil kanskje flere prøve på det enn å kjøpe en ny brukt, med mindre din er billig nok. Endret Mars 17, 2023 av E.C. skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranoy Skrevet Mars 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2023 Takk for svar, har kun berre feste ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå