Gå til innhold

Er turbo dårlig???

Sindre Kjos
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en BMW 318d N47D20A 136Hk. Har følt den har mistet kraft, men fikk bekreftet det her om dagen da jeg blei rett å slett frakjørt med god margin av en Skoda Octavia 1,6L 105hk. Vi byttet bil senere og da gikk det enda mere opp for meg at den drar sinsykt mye bedere enn bilen min og du føler turboen komme, fikk også prøve en bil med 75hk her om dagen og den kjentes (nesten) ut som drar bedre enn min. DPF er fjærnet og kodet vekk på riktig måte så vet den ikke har noe å si, turboen har ikke noe slakk i seg men blir (trå) og spinne når du legger press på den opp og ned eller sideveis. Ligger også mye olje i slangene på vei i motoren (mere enn vanlig vet det pleier å være litt) Føler heller ikke trykket kommer når du gasser på. Har noen vært borti dette før OG ER DET TURBO PROBLEM!!!!!???? Eller er det noe annet som skurrer. Sliter med å komme opp i 100Kmh På aks.Feltet på E6. DETTE IRRITERER RÆVA AV MEG OG VET IKKE HVA DET KAN VÆRE!!!!!???    Høres mest ut som turbo problem!!???

HJELP????????   Takk For Svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...