Skof1 Skrevet Mai 7, 2023 Share Skrevet Mai 7, 2023 Har en e70 der bakluka ikke vil låse seg opp? Når jeg trykker på knappen, så høre man at det klikker i låsen og luka åpner seg ca 1/2 cm, (har soft close dører) men når jeg drar i luka, så er den løs, men sitter fremdeles fast i låsen (men kan beveges) Hvis jeg drar i vaieren (nød åpner’n) så slipper låsen og luka går opp som normalt, og når jeg igjen trykker på knappe, så går luka igjen og i lås. Så låsen får tydeligvis strøm når man trykker på knappen, men den vill ikke slippe? Feilen dukket opp plutselig etter at jeg hadde åpnet og lukket luka et par ganger med noen min mellomrom. Noen som har noe erfaringer med dette? Er det låse kassa som er defekt? Jeg har demonter og tatt ut låse kassa, kan ikke se noe galt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 Hadde akkurat samme symptom på min '09 E70. Bytta låsekassen (den øvre) og da ble det bra. 1500-ish på GS. Skof1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2023 Takk får svar 👍 Den låskasse med utløser wire’n? Har allerede bestilt den, og håper feilen ligger der 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 Stemmer, den med wire'n. Kjent og vanlig feil, så tror du kan føle deg rimelig trygg på at du har funnet rett medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Mai 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2023 Fikk byttet låskass’a, nå virker den som den skal! 👍 Marius2002 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå