Gå til innhold

Plastrør som har ryki - bmw f30

vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Det går en slange (plast) fra oljepåfyllinga og videre nedover, som jeg har merket på bildet. Litt usikker på hvor den går videre hen, men den har ryki et sted nedi motorommet. Er dette til noe ånding?

Er det noen som vet hvor på delekatslogen jeg kan finne denne delen?

Motoren er en n47.

20230605_224735.jpg

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• vegard89 changed the title to Plastrør som har ryki - bmw f30
46 minutter siden, TurboJens skrev:

https://www.koedbmw.com/no-no/catalog/diagram/131476/1/3D31?steering=L&transmission=N

Del nr.4 om eg har valgt rett bil/motor. Finst nokon med varme i og men dei kosta meir, usikker på kva som passar akkurat. Det finn du om du startar med reg.nr ditt.

Takk for svar. Men er det farlig å kjøre med inntil jeg får skiftet delen?

Bilen har kaldt klima versjon og da er det nr 6 på bildet jeg skal ha, hvis jeg ikke tar helt feil? Ser det går en kontakt inn på den.

Regnr er: Bs74667 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, vegard89 said:

Takk for svar. Men er det farlig å kjøre med inntil jeg får skiftet delen?

Bilen har kaldt klima versjon og da er det nr 6 på bildet jeg skal ha, hvis jeg ikke tar helt feil? Ser det går en kontakt inn på den.

Regnr er: Bs74667 

Eg knakk eit tilsvarande. Desse blir jo som kjeks etter nokre år, men en rull med el.tape holdt det i sjakk til eg fekk tak i eit nytt. Trur det virka så bra med el.tape at når delen kom så blei den utsatt å skifte ei stund.

Då er det sikkert nr6 du skal ha ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TurboJens skrev:

Eg knakk eit tilsvarande. Desse blir jo som kjeks etter nokre år, men en rull med el.tape holdt det i sjakk til eg fekk tak i eit nytt. Trur det virka så bra med el.tape at når delen kom så blei den utsatt å skifte ei stund.

Då er det sikkert nr6 du skal ha ja.

Okei.

Ja den var litt kjeks så det ut til. Da prøver jeg å bestille den del nr 6, så får jeg bruke litt tape inntil videre. 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...