Gå til innhold

Knallfin 2008 630i


 Share

Anbefalte innlegg

De er aldri helt som lovet i salgsannonsene, men denne var nesten der.

Eksteriørt - strøken. Interiør - ikke så helt borte vekk det heller. Det er denne venstreputa som blir noe slitt ved inn- og ut som er litt neppå.

Teknisk, i den grad jeg har peiling - med (nå) nærmere 116000 km, er vel også denne knapt innkjørt.

Jeg må ta tak i vibrasjon ved nedbremsing. Følsomme greier, sier verkstedet mitt - du må ta av skivene og gjøre det ordentlig rent. Det er skiver med null slitasje rund baut.

Har vurdert chrome delete på denne, men jeg er ikke 19 år gammel lengre, selv om jeg nok synes sort-sort er penere. Har nye uoriginal sorte nyrer - trodde jeg kjøpte fra Tyskland, men den komm jaggu fra Kina. Pris? Ikke så veldig mye å gå på, men jeg gjorde godt kjøp på Alpina i går, så noe smått er det vel å hente nå. Hadde 630'en bak meg fra Halden til Oslo i går, og den ser sabla fin ut i bakspeilet.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303028364

364_73812138.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Larsen4 skrev:

Var pen denne🤩Når disse var ny var jeg ikke helt fan, men jeg må innrømme den har begynt å vokse på meg, tidløst design. Får ønske deg lykke til med salget👍😎

Takk Larsen, den har vokst på meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Kjenner godt modell/motor/gir drivlinje. Dette er mye kjøreglede pr krone. Lykke til med salget 😊

Når man sitter bak rattet er bilen helt nydelig. Kona i baksetet når vi er tre i bilen... Ikke fullt så nydelig 😀

Endret av Arthur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...