Arthur Skrevet Juni 8, 2023 Share Skrevet Juni 8, 2023 De er aldri helt som lovet i salgsannonsene, men denne var nesten der. Eksteriørt - strøken. Interiør - ikke så helt borte vekk det heller. Det er denne venstreputa som blir noe slitt ved inn- og ut som er litt neppå. Teknisk, i den grad jeg har peiling - med (nå) nærmere 116000 km, er vel også denne knapt innkjørt. Jeg må ta tak i vibrasjon ved nedbremsing. Følsomme greier, sier verkstedet mitt - du må ta av skivene og gjøre det ordentlig rent. Det er skiver med null slitasje rund baut. Har vurdert chrome delete på denne, men jeg er ikke 19 år gammel lengre, selv om jeg nok synes sort-sort er penere. Har nye uoriginal sorte nyrer - trodde jeg kjøpte fra Tyskland, men den komm jaggu fra Kina. Pris? Ikke så veldig mye å gå på, men jeg gjorde godt kjøp på Alpina i går, så noe smått er det vel å hente nå. Hadde 630'en bak meg fra Halden til Oslo i går, og den ser sabla fin ut i bakspeilet. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303028364 Larsen4 og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen4 Skrevet Juni 8, 2023 Share Skrevet Juni 8, 2023 Var pen denne🤩Når disse var ny var jeg ikke helt fan, men jeg må innrømme den har begynt å vokse på meg, tidløst design. Får ønske deg lykke til med salget👍😎 Arthur reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 8, 2023 Share Skrevet Juni 8, 2023 Kjenner godt modell/motor/gir drivlinje. Dette er mye kjøreglede pr krone. Lykke til med salget 😊 Arthur reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arthur Skrevet Juni 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2023 1 time siden, Larsen4 skrev: Var pen denne🤩Når disse var ny var jeg ikke helt fan, men jeg må innrømme den har begynt å vokse på meg, tidløst design. Får ønske deg lykke til med salget👍😎 Takk Larsen, den har vokst på meg også. Larsen4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arthur Skrevet Juni 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2023 (endret) 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Kjenner godt modell/motor/gir drivlinje. Dette er mye kjøreglede pr krone. Lykke til med salget 😊 Når man sitter bak rattet er bilen helt nydelig. Kona i baksetet når vi er tre i bilen... Ikke fullt så nydelig 😀 Endret Juni 8, 2023 av Arthur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arthur Skrevet Juli 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2023 Jeg løfter denne et hakk - setter ned prisen 10k ved salg via bimmers.no https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=303028364 Har også lagt ut Alpnaen på furum her nylig - under "Til salgs - 3-serie" Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå