Andr.jak Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 Har i den siste tiden opplevd at lamper kommer opp, bilen tuller, stopper og oppfører seg merkelig. Legger ved feilkoder i et håp om at noen har gode tips. Error memory-23-06-2023.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 Jeg ville i utgangspunktet antatt defekt, venstre bak ABS sensor eller ledninger til denne. Men gjerne bekreft det ved å evt kryssbytte venstre høyre, da jeg tror de er like, eller sjekk ledninger. Evt kan du også bare skifte den, men få bekreftet at det er VB som faktisk ikke leser data. Det kan gjøres med rett diagnose verktøy. Men vi kan ha i mente at denne modellen er plaget med kabelstamme brudd igjennom torpedo vegg også, som kan skape mange rare feil. Dog så synes jeg ikke at alle feilkoder tyder på at det er kabelstamme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andr.jak Skrevet Juni 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2023 Jeg tenker å bytte føler vb, for den har vært en gjenganger når jeg har lest ut koder. Jeg har også fått inntrykk av at dårlig batteri kan være en synder for slike feil, men dette var byttet for et halvt år siden og er programmert. Når jeg leste av verdi på batteriet nå, så blir jeg likevel i tvil. Kan det være det likevel? Dette er verdier etter jeg har stanset bilen. Og det er som regel like etter start at jeg blir plaget, langkjøring er uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 Det er ingenting her som tyder på at det er dårlig batteri. Og dårlig batteri gir sjeldent såpass tydelige spor på en spesifikk del, (VB ABS sensor) er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andr.jak Skrevet Juni 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2023 Da får jeg vente til sensor kommer, og se om det ordner seg. Bilen har vært så humørsyk den siste tiden at det er ikke til å tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå