lømønsblø Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 Har en 2006 E91 med et irriterende problem! Alle vinduene virker perfekt som de skal, men allikevel piper det i dashbordet vært 10 sekund. Har prøvd all reset metoder som finnes. Har hatt den på verksted for diagnose, men de skjønte ikke hva som var feil. Er det noen som har vært borte i dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 Siden det er kommet feilmelding, så finnes den på en ordentlig diagnose. Får du feil melding på alle 4 vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lømønsblø Skrevet Juni 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2023 Nei, jeg vet ikke hvilket vindu som er feil. Har byttet heve mekanismen i førerdør. Må ta den med på bmw verksted for å finne ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 3 minutter siden, lømønsblø skrev: Nei, jeg vet ikke hvilket vindu som er feil. Har byttet heve mekanismen i førerdør. Ja så da får du bare feilmelding på førerdør når du åpner? eller får du melding på de 3 andre også? ..må vel kalibreres ved noe bytte der, motorbytte bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lømønsblø Skrevet Juni 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2023 Den piper konstant hele tiden uansett,så det er umulig å vite hvilken dør det er. Starter med engang jeg setter nøkkelen i tenningen...ikke noe særlig slitsomt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå