Vidarsf30 Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 Har en F 30 med hk 688 som gir elendig lyd og et par av høyttalerene er nye og alikevel høres sprengt ut, noen ideer på hva og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 Er det likt uavhengig av kilde inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidarsf30 Skrevet Juni 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2023 Ja har prøvd med Bluetooth fra mobilen og dab og det er ikke bra, helt ny forsterker og alikevel elendig, trodde 688 skulle være tålig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 27, 2023 Share Skrevet Juni 27, 2023 Er det bare på høyt volum eller alltid? Har du sammenlignet med noen med tilsvarende bil? Vet du om anlegget har vært "tuklet med" før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidarsf30 Skrevet Juni 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2023 Bilen ble kjøpt i desember og på vei hjem hørte jeg at noen av høytalerne var sprengt( mente jeg) de ble byttet men da fant de også fukt i bagasjerommet og der ligger jo forsterkeren, den sluttet å virke, helt til nå har jeg ventet på ny forsterker, men når jeg skulle prøve dette var det elendig, har skrudd bassen på fullt og allerede ved lavt volum er det blubbe lyder fra et par av høytalerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 "Ny" brukt forsterker? Har du prøvd å standardkode stereosystemet til bilen på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidarsf30 Skrevet Juni 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2023 Helt ny forsterker, bavaria gjorde jobben med kodingen og bytte av forst, rart de ikke testet lydkvalitet,de skal se på dette i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 28, 2023 Share Skrevet Juni 28, 2023 Hvis du har et verksted som har diagnostert (?) og gjort en jobb her så bør du nok ta en prat med de først ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidarsf30 Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2023 Etter endel feilsøking så ser det ut til at det er selve spilleren som muligens er ødelagt, noen som vet om jeg må ha en spiller som må passe til type 688 harman C eller kan jeg lete etter en som bare passer til F30 modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 14, 2023 Share Skrevet Juli 14, 2023 Uten at jeg har gjort direkte oppslag akkurat nå så mener jeg at du kan stappe inn "hva som helst" fra F30 og kode inn HK. Regner med at forsterkeren har digital inngang via MOST-buss her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidarsf30 Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2023 Tror jeg skal prøve å få tak i en på en opphogging, noen flinke folk som kan koding i rogaland/Agder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå