brunost Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Hei er det noen som vet om det er lagt opp til (paddle shifters) på min Bmw 320d F30 2011 Sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 5, 2023 Share Skrevet Juli 5, 2023 Der er kun signal kabel fra rattmodul/slepering til FEM modul. Resten går på CAN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunost Skrevet Juli 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2023 Takk for svar, nå har ikke jeg akkurat så mye peiling på det her men betyr det at jeg må eventuelt trekke opp ledninger selv til ratt hvis jeg ønsker paddle shifters? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 Tror ikke det. Jeg vil anta at ledninger ligger der til FEM modul. Den er jo viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunost Skrevet Juli 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2023 Er det en lett måte å sjekke om det er lagt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 Du hadde jo bilde av en 12 pins kontakt der. Sjekk den for det jeg la inn her tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå