Gonzo Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 (endret) Har en bmw 320d xdrive 2009 modell som kveles når den kjøres oftest når den er kald, kan kjøres i et par minutter før man kjenner at den kveles, har ikke hatt dette problemet før, noen som vet hva dette kan komme av? Får ingen feilvarsler opp Endret Juli 6, 2023 av Gonzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 Er det automat? Stopper den under spesielle tilfeller? Belastning? Får du start umiddelbart etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzo Skrevet Juli 6, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2023 Ja det er automat, stoppes når bilen er kald og under lav turtall, ingen belastning, jeg får nesten umiddelbar start igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 Hva betyr "under lav turtall" og hva betyr "jeg får nesten umiddelbar start igjen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzo Skrevet Juli 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2023 Har nettop fått opp «engine fault» koden, bilen kveles ved kjøring etter bilen har stått en god stund og er kald. Skjer under hver kjøring nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 7, 2023 Share Skrevet Juli 7, 2023 Har du nettopp hatt service eller gjort noe mer med bilen? Eller kom problemet 100% av seg selv plutselig en dag? Hva er feilkodene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzo Skrevet Juli 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2023 Har byttet batteri for en måned siden, problemet har har forekommet nå for 1-2 uker siden men nå skjer det hver dag, engine fault light kommer opp men ingen forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 9, 2023 Share Skrevet Juli 9, 2023 Jeg nekter å tro at motor lampen lyser opp, uten at det produseres en feilkode. Så vi kommer ingen vei videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå