kurten Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 (endret) Til X5 f15 : skal kjøpe nye sommerdekk. 285/19 bak, 255/19 fremme. Legger veldig stor vekt på komfort/støy. Har idag 20 toms (315/275) med runflat dekk. Som er veldig stive/skarpe i lyden. Dekkforhandler skrøyt av Vredestein men hvem vet om han får akkurat dem billig i innkjøp 🙂 Endret Juli 6, 2023 av kurten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Juli 6, 2023 Share Skrevet Juli 6, 2023 (endret) Bilen din skal helst ha stjernemerka dekk, og da er det Michelin PS4 som gjelder i den dimmen. Et lite tips fra siden er at jeg nå har en bil med 21” felger med Michelin PS4s merket acoustic. Disse oppleves ganske stille Endret Juli 6, 2023 av Ron788m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 10, 2023 Share Skrevet Juli 10, 2023 Jeg kjøpte meg sport contact 5 bak og 7 foran, i 20". Synes de er stille de. Litt stillere enn ls588. Men de er ikke stjernemerket, men det går vel bra. Har ikke målt de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå