e60tin Skrevet Juli 13, 2023 Share Skrevet Juli 13, 2023 Også lurte jeg litt på om jeg kunne kjøpt en herfra og hva jeg må tenke på? https://aasenbil.no/bildeler.aspx?bk=060601&dk=0478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 13, 2023 Share Skrevet Juli 13, 2023 Veldig sjeldent skjermen ryker, da den har kun jobb og vise selve bildet. Så der ville jeg sjekket nøye før noe kjøp. Har du CCC enhet så er den defekt, veldig kjent problem. Har du M-ask enhet så sjekk MPM modul og BT-modul i bagasjen. Uansett enhet så må den kodes til bilen for at det ska virke ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet Juli 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2023 Har ccc system og vurderer og oppgradere til facelift navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 13, 2023 Share Skrevet Juli 13, 2023 (endret) Nå er CCC også på LCI (facelift) men noen få biler fikk CIC systemet. For og bygge om til feks. CIC når en har CCC så må en ha: Ny skjerm, CIC enhet, kabling, USB port, idrive hjul og nytt klimapanel (helst) fra LCI ) ellers vil det være en irriterende glipe, SP aktivering og koding. (det jeg kom på i farten, sikkert glemt noe) Endret Juli 13, 2023 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet Juli 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2023 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå