JonasRis Skrevet August 3, 2023 Skrevet August 3, 2023 Noen som vet hva problemet kan være? Venstre nærlys sluttet å virke på min E82 2008 mod (xenon lykter). Trodde selfølgelig bare det var en pære men viste seg at det ikke var det. Ente opp med å ta av lykta og sjekka kontroll enheten. Den så littegrann brent ut på kontakten så jeg da tok jeg den fra den andre lykta for å sjekke om dette var årsaken. Da brente den den også. Noen som vet hva som foresaker dette?
JonasRis Skrevet August 4, 2023 Forfatter Skrevet August 4, 2023 På 4.8.2023 den 13.04, E.C. skrev: Kortslutning en plass? Ledningsnett eller modul. Expand Mistenker FRM modul, tror du det kan stemme?
E.C. Skrevet August 4, 2023 Skrevet August 4, 2023 Det er ikke umulig på disse, men du kan jo måle litt på pins med et multimeter. På kontaktene som går inn på høyre og venstre, for å se hva som er forskjellig. Du brenner jo ikke noe ved å gi 12V på rett sted, så det er trolig noe som stikker seg ut på den ene siden. Da kan du sjekke ledningen der. Samt undersøke at jording er ok.
JonasRis Skrevet August 11, 2023 Forfatter Skrevet August 11, 2023 På 4.8.2023 den 18.21, E.C. skrev: Det er ikke umulig på disse, men du kan jo måle litt på pins med et multimeter. På kontaktene som går inn på høyre og venstre, for å se hva som er forskjellig. Du brenner jo ikke noe ved å gi 12V på rett sted, så det er trolig noe som stikker seg ut på den ene siden. Da kan du sjekke ledningen der. Samt undersøke at jording er ok. Expand Måler 12v inn på begge sidene🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå