Olesalte Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 Hei, prøver meg med eit innlegg her for å sjå om nokon har kan hjelpe meg. Eg har ein BMW 525 2014mod stasjonsvogn, og har i ei god stund no hatt ein gul trekant i dashbordet nede til venstre. Fekk først varsel om adblue feil, dette vart fiksa med ein ny slange fra tank til motor, varsellampa lyser fortsatt, men no uten nokon varsel om adblue feil. Var inne på verkstad for å klarere alle feil, men lampa lyser fortsatt, sjølv om det ikkje ligger inne feilkoder…. Har sjekka inne på sjølve skjermen i dashbordet der ligg det ingen varsler om feil. Neste steg er å innom eit BMW verksted, men eit stykke vekke frå der eg bur, derfor litt stress. Nokon som har hatt same problem eller veit kva eg kan gjera? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 10, 2023 Share Skrevet August 10, 2023 Så om jeg forstår det riktig, så kommer det opp "no faults" i idrive skjermen når du går inn på "vehicle status"? Synes det er merkelig isåfall og eneste liknende jeg har vært borti, var motorlampe i instrumentpanel som ikke dukket opp under vehicle status i idrive skjermen. Det var EGR ventilen som var skyld i den trekanten. Du har ikke tilfeldigvis deaktivert airbag på pass.side fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olesalte Skrevet August 10, 2023 Forfatter Share Skrevet August 10, 2023 37 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Så om jeg forstår det riktig, så kommer det opp "no faults" i idrive skjermen når du går inn på "vehicle status"? Synes det er merkelig isåfall og eneste liknende jeg har vært borti, var motorlampe i instrumentpanel som ikke dukket opp under vehicle status i idrive skjermen. Det var EGR ventilen som var skyld i den trekanten. Du har ikke tilfeldigvis deaktivert airbag på pass.side fremme? Airbag er ikkje deaktivert. Inne på "vehicle status" «check control»ligger det ingen feil, står heller ikkje «no faults» er berre blank side. Får heller ikkje opp noko inne på «service requirement», der er kun ei blank side. Kan vera for dette er ein importert bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå