Gran3 Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 I dag oppdaget jeg at turtallet begynte å hoppe litt opp og ned under jevn gass/cruisecontrol på min E61 525d lci. Har sett flere med samme problem, hvor folk sier det er converter. Så spørsmålet er: Noen som har erfaringer med bytte av converter (ny eller overhalet)? Eller er det best å kjøpe en brukt 530d kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 Hadde no konkludert med det aller først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran3 Skrevet August 15, 2023 Forfatter Share Skrevet August 15, 2023 Kan legge til at det kjennes ut som den slipper innimellom i motbakker med tung henger for eksempel. Turtallet spretter raskt en gang, og det blir et dunk/nykk i bilen. Av og til skjer det også noe merkelig når jeg skal akselerere. Kjennes ut som den slutter å gasse i et lite sekund, også tar den plutselig tak igjen og akselerer. Synes ikke «vandringen» er så ille enda, skjer ikke hele tiden. Men er vel en begynnelse. IMG_9510.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå