Brune Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Hei Holder på med skifte av bremse skiver og klosser foran og bak på X3 2016 mod. (F25/ B47D20A). Finner mye ulik dreiemoment/torque spesifikasjoner på nett? Er det noen her som kan hjelpe meg med rett moment på bolter til caliper braketten? Evt hvor jeg kan finne det, eller en god måte å søke det opp på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Man burde nok absolutt skifte ut boltene dog, det står jo i manualen, men det gjør det jo ofte... Denne gangen burde man nok skifte ut boltene pga strekkbolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brune Skrevet September 4, 2023 Forfatter Share Skrevet September 4, 2023 Tusen takk. Det betyr i mitt tilfelle, først 75 NM, så 45 grader og så 10 til? Pluss nye bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 Korrekt. Brune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå