Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei O`vise BMW-Eiere her inne.

Jeg har en BMW F34 2013 mod. med intrigert hengerfeste. har vært null feil med bilen min i mitt eie uten om vanlige slitedeler. MEN her om dagen så skulle jeg kjøre søppel til vår lokale sorteringsanlegg. Alt var vel helt til dagen etter da jeg skulle kjøre ungene på skolen og jeg skulle blinke meg inn i krysset... Første symptom: var at blinklysene blinket i feil frekvens (Hurtig, type standard om en blink lyspære var røket.) dette var uavhengig hvilken vei jeg blinket, men nødlysene blinket med normal frekvens og alle varslings lys fungerer slik de skal. andre symptom: var at vinduene bak ikke fungere ( det er rammeløs dør fremme og bak på F34), Tredje symptom: så oppdaget jeg at bagasjerommet ikke ville åpne seg når jeg skulle hente ut skolesekkene. så da var det ut med alt i baksetet og ta ned sete ryggene for å komme til bagasjerommet. ( dette så sikkert veldig bra ut for alle de andre som skulle levere ungene på skolen) og fjerde symptom: setevarme på begge sider fungere heller ikke. og femte symptom. hengerfeste går ikke å kjøre inn igjen under bilen.

Det jeg mistenker er at det er noe krøll i ledningsnettet til hengerfestet, siden REM kontrollerer alle disse tingene som ikke fungerer på bilene min nå...

skal sies og at det har neppe vært byttet batteri på bilen siden den var ny. det har vært på shopping listen før vinteren kicker inn her i nord.

Noen her som har vært borti noe lignede?

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...