Mmray Skrevet Oktober 20, 2023 Share Skrevet Oktober 20, 2023 Hei, jeg har en lyd i bilen jeg ikke finner ut av. Det er en lyd omtrent som glass som klirrer mot hverandre kun når jeg slipper gassen og triller. Litt vanskelig å beskrive.. virker også som om det er bare i de høyeste girene, og ikke avhengig av turtall på motor. Lyden eksisterer ikke når bilen står i ro. Veldig drygt å høre på. Noen som har tips til hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2023 Share Skrevet Oktober 20, 2023 Kan du høre om det er foran eller bak? Inni dashbordet eller under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmray Skrevet Oktober 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2023 Høres ut som det kan være under dashbord en plass. Tenkte først kupevifte, da jeg har hørt lignende lyder når de har blitt slitne, men det forandres ikke etter hastighet på vifte eller ac. Virker som om det er ved bestemt frekvens eller noe sånt. Kun når jeg slipper gassen og triller i litt hastigjet. Lyden forandrer seg om jeg er forsiktig borti gasspedalen. Trår jeg på litt så er den borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2023 Share Skrevet Oktober 20, 2023 Muligens diff foran? Årsmodell på E70? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmray Skrevet Oktober 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2023 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2023 Share Skrevet Oktober 21, 2023 X5 LCI har jo problemer med fremre drivaksling til diff, at leddene henger seg opp da de blir tørre. Så det er verdt å sjekke opp, om du ikke har fått dette fikset allerede. Men det er svært vanskelig å diagnostisere lyder over internett, så dette er ren spekulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå