F00rnes Skrevet Oktober 31, 2023 Share Skrevet Oktober 31, 2023 (endret) Hei! Har en bmw e61 jeg var kjøpt defa termini 2 1900 warmup sett til med defa link også lurte jeg på før jeg begynner montering hvor det er best å strekke ledninger igjenna torpedovegg skal helst til passasjerside å hanskerom. Kiket raskt over men kunne ikke se noen åpenbare plasser man kan trekke igjennom på Endret Oktober 31, 2023 av F00rnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2023 Share Skrevet November 1, 2023 Men har du demontert og sjekket noe i heletatt da? Det går kabelpølser på begge sider av bilen under kupefiltrene. Ser det også lett om man fjerner platen over pedalene eller under hanskerom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Rifai Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 På min så var det boret opp et lite hull på DDE sitt hus. Mener at kablen gikk nedefra hanskerommet og oppover gjennom styreenhetens hus dermed ut til motorrommet. Hvis du ønsker å gjøre det på samme måten, må du tette det sammen så godt for å unngå at skitne vann/ fukt kommer inn i elektroniske greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå