e60tin Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Hvilken ledning skal jeg koble ledbaren på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet November 2, 2023 Forfatter Share Skrevet November 2, 2023 @Otis vet du hvilken takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Hvilke lys har du? Xenon, adaptive eller halogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet November 2, 2023 Forfatter Share Skrevet November 2, 2023 Akkurat nå, Otis skrev: Hvilke lys har du? Xenon, adaptive eller halogen? Hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet November 2, 2023 Forfatter Share Skrevet November 2, 2023 7 minutter siden, Otis skrev: Hvilke lys har du? Xenon, adaptive eller halogen? De ser sånn ut @Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Skal være en ledning som er bare blå. Prøv den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet November 2, 2023 Forfatter Share Skrevet November 2, 2023 Prøvde den og ingen ting skjedde hører rele slå inni den manualen står det seal off the red and black wire skal de kobles sammen eller vær for seg? @Otistakk for svar 39 minutter siden, Otis skrev: Skal være en ledning som er bare blå. Prøv den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Jeg forstår ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e60tin Skrevet November 2, 2023 Forfatter Share Skrevet November 2, 2023 4 minutter siden, Otis skrev: Jeg forstår ikke hva du snakker om. Fant ut av det nå takk for hjelpen👍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2023 Share Skrevet November 2, 2023 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå