WhiteE92M3 Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 (endret) Hei, nylig kjøpt meg en E92 M3 (DCT). Har i det siste hørt en liten klunkelyd fra bilen når den har feks girt ned også gir på igjen. Kommer som regel i 1-3 gir. Lyden kommer først når jeg gir gass og bilen går fremover igjen liksom. Så er ikke når jeg girer egt. Noen formeninger om dette kan være girkasse eller diff? Kan kanskje hjelpe med service på en av delene ? Eller evt noe annet. Litt rart forklart kanskje men still gjerne spørsmål hvis det var uklart. Setter pris på all hjelp Endret Januar 10 av WhiteE92M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 Du kan jo sjekke hardykobling, foringene til diff og oppheng til drivaksel. WhiteE92M3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteE92M3 Skrevet Januar 10 Forfatter Share Skrevet Januar 10 1 minutt siden, E.C. skrev: Du kan jo sjekke hardykobling, foringene til diff og oppheng til drivaksel. Det kan jeg gjøre, takk for innslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå