Kaimalen Skrevet Januar 11 Share Skrevet Januar 11 Jeg skal bytte relé til glødeplugger, har googlet og sett på YouTube, men finner ikke noe for min 320D E90 2006 modell. Det jeg fant var dårlig. jeg lurer mest på plassering? sitter det på førersiden? Om noen har et bilde så hadde det vært gull. Noen tips og triks? På forhånd tusen takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11 Share Skrevet Januar 11 Tipset pleier å være å bytte relé, strømkabelen til relé og alle plugger samtidig, så slipper du å tenke på det i 5-10 år. Om du bytter glødeplugger pleier det å hjelpe å jobbe på en varm motor. Kaimalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaimalen Skrevet Januar 11 Forfatter Share Skrevet Januar 11 2 minutter siden, E.C. skrev: Tipset pleier å være å bytte relé, strømkabelen til relé og alle plugger samtidig, så slipper du å tenke på det i 5-10 år. Om du bytter glødeplugger pleier det å hjelpe å jobbe på en varm motor. Takk for svar. Med to sifret kalde her så får jeg ikke start på bilen, så må nok bytte plugger også, men veldig skeptisk til å prøve meg på det, redd for å knekke pluggene. En på jobb anbefalte meg å bare bytte relé først, siden det var enklest for å se om jeg hvertfall får start på bilen. Så får jeg kjøre den til et verksted å la de bytte plugger. Blir svett av tanken på å knekke en plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11 Share Skrevet Januar 11 Hvis de skal bytte plugger så er jo releét på veien, så sånn sett kan du vurdere å ta alt på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå