GAMMELOGGOD Skrevet Februar 24 Share Skrevet Februar 24 Har en superbil som bare mangler rett funksjon på regnsensoren. Når jeg aktiverer regnsensor går den 2 - 5 ganger for så å legge seg død. Må da selv styre dette med spaken. Er det noen tips for å få nullstilt sensoren slik at den vil gå som forventet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Februar 24 Share Skrevet Februar 24 Kanskje dette er løsningen? Utdrag: "Fikk regnsensoren min til å virke i dag. Hjelper ikke å slette feilkode, en må også initiere regnsensoren på nytt. Eg gjorde dette med INPA." https://bimmers.no/forums/topic/717842-regnsensor-e39/?do=findComment&comment=2204916 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GAMMELOGGOD Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 det rare er at om jeg setter tenningsnøkkel på 1 steg (da virker bl.a radio) da fungerer regn sensoren som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Februar 29 Share Skrevet Februar 29 Spent på å høre om det hjelper å initiere (på nytt) i INPA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå