Fredrik.A.V Skrevet Mars 14 Share Skrevet Mars 14 Heisann, jeg er litt ny på skruing. men fikk beskjed på eu kontroll om at støtdemper må skiftes ut, det begynner å bli litt dårlig tid til den etterkontrollen. Men på verksted skulle de ha 7000 for bytte av disse. Tenkte jeg skulle prøve selv, men det er så mange forskjellige. Vil de jeg legger ved under her passe til min modell? mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 14 Share Skrevet Mars 14 (endret) Regner med bakaksel siden det er det du henviser til her. Anbefaler deg å bruke Realoem.com, GS eller Koed, da får du opp skjematisk tegning over området. Merk at ikke alle delene nødvendigvis vises på en tegning. I tillegg til demper må du sikkert også ha nye bumpstop, støvkappe, avstandsstykker i toppen og lager nede. Og skal du ha bilen en stund anbefales ikke Meyle deler. Sachs fant jeg ikke til denne bilen, men Bilstein B4 ligger på Autodoc til 678 kr (ut i fra informasjonen som jeg så i bildet ditt).. For min bil trenger jeg alle disse delene for å sikre fremtidig holdbarhet: Endret Mars 14 av PIIIPower typo Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå