JR-FP Skrevet April 9 Share Skrevet April 9 Hei. Skal bytte sirkulasjonspumpen for kjølevæske på min BMW i3 2016. Noen her som vet om jeg kan bruke denne pumpen fra en nyere modell, 2019? De ser ikke helt like ut, tror jeg, men har vel samme funksjon... Og...når jeg nå er i det nysgjerrige hjørnet... ...jeg forsøkte å åpne pumpen, fikk løsnet skruene, men dekselet satt bom fast. Noen som har tips til hvordan den kan åpnes? Tenkte å sjekke printkortet for synlig skade... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 (endret) 18 timer siden, JR-FP skrev: Hei. Skal bytte sirkulasjonspumpen for kjølevæske på min BMW i3 2016. Noen her som vet om jeg kan bruke denne pumpen fra en nyere modell, 2019? De ser ikke helt like ut, tror jeg, men har vel samme funksjon... Og...når jeg nå er i det nysgjerrige hjørnet... ...jeg forsøkte å åpne pumpen, fikk løsnet skruene, men dekselet satt bom fast. Noen som har tips til hvordan den kan åpnes? Tenkte å sjekke printkortet for synlig skade... Om du har Facebook, så er det en som nettopp har byttet denne på i3 owners Norway. Han spesifiserte dette, som du kanskje lurer på: . Plastring rundt på pumpe er klemt inn på feste på bil og må presses fremover for hånd og el-kontakt var også grei å få av. 2 hurtig klemmer holder slanger på pumpehuset og de skal bare dras 1/2 veis ut og så er slanger løse. https://www.facebook.com/groups/849606725174360/permalink/3178765545591788/ Endret April 10 av mslello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR-FP Skrevet April 10 Forfatter Share Skrevet April 10 Hei. Takker for ditt svar. Dette er interessant, og vil være til hjelp. 👍 Min FB er for tiden deaktivert, men det du skriver hjelper. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå