Simen! Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Hei! Noen som kan si meg hvilke lykter dette er? Event. hva de er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Har du bilde fra under lykta? Dette er xenon fra før facelift (2007). Hvis to bokser under (adaptive) er disse verdt litt mer. Vanlige xenon :+/- 2000 kr for komplette fungerende lykter uten fuktproblemer (vil jeg si). Adaptive 500 kr mer. Facelift lykter er ønsket både av de som har facelift og de som ikke har det, men ønsker å bygge om. Før facelift er kun aktuelt for de uten facelift og har følgelig betydelig redusert etterspørsel, derav lavere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 19 Forfatter Share Skrevet April 19 Takk for svar! Så det vil si at mine er verdt ca. 2000? Tenkte å selge de siden de bare ligger å støver ned… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Realistisk sett er det ca. det de går for har jeg inntrykket av. Du kan selvfølgelig legge ut noe høyere for å se om det kommer inn noe interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå