E90rookie Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 (endret) Hei. Jeg sliter med å komme meg inn i bilen. Den lyser når jeg trykker på fjernkontrollen. Ved bruk av nøkkel så kommer jeg inn, kun den som åpnes. Det nytter ikke å åpne dørene fra innsiden heller. Fungerer heller ikke på lås opp knappen inni bil. Tok selv en diagnose og fikk feil på dørmoduler, slettet men problemet vedvarte. Har prøvd annen nøkkel. Har sjekket sikringer. HJELP. ( Åpne rute i bakluken fungerer fortsatt med fj kontrollen. Samme med å åpne/ lukke vindu) Endret Mai 17 av E90rookie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 17 Share Skrevet Mai 17 Da har du kanskje et problem med dørmodulen da? Feilkodene er vel der igjen? Sletting av feilkoder reparerer ikke bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E90rookie Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 1 time siden, E.C. skrev: Da har du kanskje et problem med dørmodulen da? Feilkodene er vel der igjen? Sletting av feilkoder reparerer ikke bilen. Den går på alle dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 18 Share Skrevet Mai 18 Nå har ikke jeg sjekket diagrammet, men hvis du har feil på låsen i førerdøra kan det fort slå ut på de andre. Fikk du med hva feilkodene var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E90rookie Skrevet Mai 18 Forfatter Share Skrevet Mai 18 13 timer siden, E.C. skrev: Nå har ikke jeg sjekket diagrammet, men hvis du har feil på låsen i førerdøra kan det fort slå ut på de andre. Fikk du med hva feilkodene var? Tar ny dia i morgen🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E90rookie Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 På 18.5.2024 den 16.12, E90rookie skrev: Tar ny dia i morgen🙂 Fant feilen. Sikring 57, 15 amp defekt😁 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå