ball Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Har planer om å skifte oljefilterhuset pakningen til N54 før det går til helvete (olje og kjølevæske blander seg) Jeg har funnet 2 type pakninger begge 2 er OEM pakning TYPE 1: Hei, sjekk ELRING Tetning, oljefilter hus i AUTODOC-appen https://m.autodoc.co.no/elring/7294465 TYPE 2: Hei, sjekk ELRING Tetning, oljefilter hus i AUTODOC-appen https://m.autodoc.co.no/elring/10065432 Forskjellen jeg ser er de "nipsa" som stikker ut. hvilken anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Finner du et bilde av den originale ville jeg tatt den som er mest lik. Evt, bare kjøp original - det kan vel ikke være helt vanvittig prisforskjell på dette? Forhåpentligvis er dette noe du gjør 1 gang og om det da koster 150 eller 350 er kanskje ikke så viktig som at du får noe som er helt korrekt og holder i 10 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Jeg punget ut for original på min N52. Gadd ikke spare 500 spenn på to pakninger på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ball Skrevet Mai 28 Forfatter Share Skrevet Mai 28 Her i videoen sier personen oljefilterhuset pakningen med nubs/nips er "newer style gasket" som sikkert er bedre?? gå til 21:45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 Jeg tror ikke at det har så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 28 Share Skrevet Mai 28 De pakningene lekker fordi de blir gamle og sprø, dette vil ikke bli påvirket av å sette på nupper. Derfor tror ikke jeg på at det blir noe særlig forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 30 Share Skrevet Mai 30 Om du ikke har kjøpt enda så har jeg sjekket på min originale pakning i garasjen (kjøpt i år), den har "nips". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ball Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 (endret) På 31.5.2024 den 0.49, E.C. skrev: Om du ikke har kjøpt enda så har jeg sjekket på min originale pakning i garasjen (kjøpt i år), den har "nips". Tok en liten tur innom Sulland da ble det ny oljefilterhuspakning med nips og 3 nye bolter for oljefilterhuset, 598kr 11428637821 Bolter: 11427540759 11427540763 11427540758 Endret Juni 25 av ball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå