Gå til innhold

F23 M235i cabriolet - bagasjerom vil ikke åpne

RNJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Har fått et problem med min spanske F23 M235i cabriolet. Vi skulle ut i kveld og jeg tok derfor taket ned og åpnet bagasjerommet. Fylte det helt opp med poser med mat- og hageavfall og lukket bagasjerommet. Søppel leveres i containere litt opp i veien men da vi kom ditt så ville bagasjerommet ikke åpne. Det kommer en klikkelyd i litt over et sekund men uansett hva jeg gjør så får jeg ikke åpnet opp. Har prøvd både å trykke ned og trekke opp uten at det lykkes. Bakseteryggen kan legges ned men utløserhåndtaket er inne i bagasjerommet. Som om det ikke er nok så kan jeg ikke få taket ned igjen ettersom bilen tror at bagasjerommet er åpent!

Litt utrivelig ikke å kunne lukke taket på bilen og ha bagasjerommet full av søppel! Temperaturen er opp mot 30 grader midt på dagen så det koker godt i bagasjerommet.

Det skal sies at bagasjerommet har vært litt vanskelig de siste par ukene. Klikkelyden har vært hørbar, men det har alltid vært mulig å åpne.

Har googlet litt og jeg er tydeligvis ikke den eneste som har opplever dette men det virker ikke som det er noen enkel løsning. Noen som har noen forslag?

IMG_4377.thumb.jpeg.4c14e09b398d5c1c0e7cc7ce59d68d31.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...