RNJ Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Hjelp! Har fått et problem med min spanske F23 M235i cabriolet. Vi skulle ut i kveld og jeg tok derfor taket ned og åpnet bagasjerommet. Fylte det helt opp med poser med mat- og hageavfall og lukket bagasjerommet. Søppel leveres i containere litt opp i veien men da vi kom ditt så ville bagasjerommet ikke åpne. Det kommer en klikkelyd i litt over et sekund men uansett hva jeg gjør så får jeg ikke åpnet opp. Har prøvd både å trykke ned og trekke opp uten at det lykkes. Bakseteryggen kan legges ned men utløserhåndtaket er inne i bagasjerommet. Som om det ikke er nok så kan jeg ikke få taket ned igjen ettersom bilen tror at bagasjerommet er åpent! Litt utrivelig ikke å kunne lukke taket på bilen og ha bagasjerommet full av søppel! Temperaturen er opp mot 30 grader midt på dagen så det koker godt i bagasjerommet. Det skal sies at bagasjerommet har vært litt vanskelig de siste par ukene. Klikkelyden har vært hørbar, men det har alltid vært mulig å åpne. Har googlet litt og jeg er tydeligvis ikke den eneste som har opplever dette men det virker ikke som det er noen enkel løsning. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå