Gå til innhold

Forsterker / Match Up 7 til E61

Anbefalte innlegg

Det ligger sikkert mange tråder ute med dette fra før av, men her er enda en.

Jeg kjøpte meg en Match Up 7BMW fra bassbrothers i håp om å oppgradere stereoen i min BMW E61.

Det jeg ikke hadde fått med meg var at den virket bare på E61 fra 2008 og oppover. Min er 2007 Da jeg prøvde å sette den inn i min bil, så stemte ikke pluggene over ens. Så det var altså ikke fysisk mulig å koble den på bilen.

Finnes det noen overgang for gammel til ny type plugg sånn at jeg kan bruke den i bilen? Hvis ikke så må den returneres.
Men finnes det da en annen forsterker eller et annet produkt som kan forbedre lydkvaliteten i bilen min? Har Hi-Fi 676.

PP 90896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 676 så driver forsterkeren bak i bagasjerommet kun subbene, resten drives fra hovedenheten din. Forsterkeren din er i tillegg analog. Du kan kjøpe deg oppgraderte elementer (evt. logic 7-elementer), men for å bruke en forsterker bak i bagasjerommet til å drive disse blir det omfattende kabeltrekking fra bagasjerommet og bort til alle dørene og taket (og evt. i dashbordet) + koding av hovedenhet og påkobling på den optiske kabelen for lydsignal.

Hvis du faktisk har kjøpt helt nytt fra Bassbrothers (og ikke brukt) så hjelper de deg helt sikkert med å velge noe annet som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Med 676 så driver forsterkeren bak i bagasjerommet kun subbene, resten drives fra hovedenheten din. Forsterkeren din er i tillegg analog. Du kan kjøpe deg oppgraderte elementer (evt. logic 7-elementer), men for å bruke en forsterker bak i bagasjerommet til å drive disse blir det omfattende kabeltrekking fra bagasjerommet og bort til alle dørene og taket (og evt. i dashbordet) + koding av hovedenhet og påkobling på den optiske kabelen for lydsignal.

Hvis du faktisk har kjøpt helt nytt fra Bassbrothers (og ikke brukt) så hjelper de deg helt sikkert med å velge noe annet som passer.

Så det vil ikke ha noe hensikt å bytte forsterker i det hele tatt? Ikke til en annen billigere type heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plug and play forsterker uten å trekke nye kabler på 676 vil kun påvirke sub, så det vil være en ganske begrenset oppgradering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...