Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger sikkert mange tråder ute med dette fra før av, men her er enda en.

Jeg kjøpte meg en Match Up 7BMW fra bassbrothers i håp om å oppgradere stereoen i min BMW E61.

Det jeg ikke hadde fått med meg var at den virket bare på E61 fra 2008 og oppover. Min er 2007 Da jeg prøvde å sette den inn i min bil, så stemte ikke pluggene over ens. Så det var altså ikke fysisk mulig å koble den på bilen.

Finnes det noen overgang for gammel til ny type plugg sånn at jeg kan bruke den i bilen? Hvis ikke så må den returneres.
Men finnes det da en annen forsterker eller et annet produkt som kan forbedre lydkvaliteten i bilen min? Har Hi-Fi 676.

PP 90896

Skrevet

Med 676 så driver forsterkeren bak i bagasjerommet kun subbene, resten drives fra hovedenheten din. Forsterkeren din er i tillegg analog. Du kan kjøpe deg oppgraderte elementer (evt. logic 7-elementer), men for å bruke en forsterker bak i bagasjerommet til å drive disse blir det omfattende kabeltrekking fra bagasjerommet og bort til alle dørene og taket (og evt. i dashbordet) + koding av hovedenhet og påkobling på den optiske kabelen for lydsignal.

Hvis du faktisk har kjøpt helt nytt fra Bassbrothers (og ikke brukt) så hjelper de deg helt sikkert med å velge noe annet som passer.

Skrevet
1 time siden, E.C. skrev:

Med 676 så driver forsterkeren bak i bagasjerommet kun subbene, resten drives fra hovedenheten din. Forsterkeren din er i tillegg analog. Du kan kjøpe deg oppgraderte elementer (evt. logic 7-elementer), men for å bruke en forsterker bak i bagasjerommet til å drive disse blir det omfattende kabeltrekking fra bagasjerommet og bort til alle dørene og taket (og evt. i dashbordet) + koding av hovedenhet og påkobling på den optiske kabelen for lydsignal.

Hvis du faktisk har kjøpt helt nytt fra Bassbrothers (og ikke brukt) så hjelper de deg helt sikkert med å velge noe annet som passer.

Så det vil ikke ha noe hensikt å bytte forsterker i det hele tatt? Ikke til en annen billigere type heller?

Skrevet

En plug and play forsterker uten å trekke nye kabler på 676 vil kun påvirke sub, så det vil være en ganske begrenset oppgradering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...