Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en BMW E61 2008 modell, hvorpå jeg skulle gå ut av bilen med begge nøkler inni ved en tilfeldighet. Bilen har låst seg, og den åpner seg ikke ved å ta i dørhåndtaket. Bilen har comfort access. Hva gjør jeg nå?

Skrevet
4 minutes ago, E.C. said:

Viking/NAF, knuse rute.

Har kontaktet Viking redningstjeneste og de var på telefonen på minuttet :) Får se om de klarer å få ut i det minste en nøkkel...

Skrevet

Det var en her om dagen som også hadde låst inne nøkkel og det hørtes ut som at de fikk den ut veldig greit.

Skrevet

Det var veldig rart at den låser seg med nøklene inni bilen, det skal de ikke gjøre. 

vist bilen har gått i dobbel lås, så virker heller ikke indre dørhåndtak 

har du prøvd bagasje luke/lokk eller andre dører. Vet det er dumt spørsmål sikkert

i tillegg til de to primær nøklene så skal du ha en svart liten plast nøkkel, den har kun nøkkel emne, altså den passer i låsesylinderen!

skal være ett lokk under dørhåndtak på bakre side mener jeg, der skal du bruke denne nøkkelen for å åpne bilen manuelt 

om du ikke har den kan det jo Kansje være billigere å bestille den enn å knuse noe rute eller involvere naf elle lignende 

når de skal åpne døren pumper de en luft pute i dør karmen for å få ett lang gjenstand inn så de får dradd i hånd taket. Å bøye karmen slik er ikke veldig bra for døren, kan få. Problemer med luft lekkasje og vannlekkasje rundt dør etterpå. ( det pleier som regel ikke å skje men spørs hvem som utfører jobben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...