TienHDN Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 (endret) Hei BMW entusiaster ! er på utkikk etter BMW E60/E61 545 eller 550 MANUELL ! noen her som kan gi tips eller eventuelt vil selge sin Utstyr krav Hengefeste - M sport - Etc. venter spent på svar Automat kan gå, man savne er stort på Manuell ! Endret Juni 29 av TienHDN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29 Share Skrevet Juni 29 Jeg har en sort 2005 E61 545i men den har hverken manuell eller M-sport. Men jeg vil råde deg til å ikke kjøpe en slik bil i Norge. Her er E60/61 med V8 latterlig overprisa i forhold til i Sverige eller Tyskland. Videre så synes jeg alle som dukker opp på Finn.no ser ut som svinekjørte ungdomsbiler selv om de skal ha 249 000,- for dem. Ikke kjøp! Finn en bil i Sverige eller Tyskland og hent den hjem selv, jeg er på min andre 545i som er henta i Sverige. Helt greit det å kjøpe billig der, kjøre ett år og selge dyrt i Norge 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TienHDN Skrevet Juni 29 Forfatter Share Skrevet Juni 29 Hei Fredrik takk for svar! Tyskland og sverige, har bredt av disse modellene. Aldri importert fra utlandet, lyst til å sende PM for meg info ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå