TienHDN Skrevet Juni 29, 2024 Skrevet Juni 29, 2024 (endret) Hei BMW entusiaster ! er på utkikk etter BMW E60/E61 545 eller 550 MANUELL ! noen her som kan gi tips eller eventuelt vil selge sin Utstyr krav Hengefeste - M sport - Etc. venter spent på svar Automat kan gå, man savne er stort på Manuell ! Endret Juni 29, 2024 av TienHDN
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2024 Skrevet Juni 29, 2024 Jeg har en sort 2005 E61 545i men den har hverken manuell eller M-sport. Men jeg vil råde deg til å ikke kjøpe en slik bil i Norge. Her er E60/61 med V8 latterlig overprisa i forhold til i Sverige eller Tyskland. Videre så synes jeg alle som dukker opp på Finn.no ser ut som svinekjørte ungdomsbiler selv om de skal ha 249 000,- for dem. Ikke kjøp! Finn en bil i Sverige eller Tyskland og hent den hjem selv, jeg er på min andre 545i som er henta i Sverige. Helt greit det å kjøpe billig der, kjøre ett år og selge dyrt i Norge 😂
TienHDN Skrevet Juni 29, 2024 Forfatter Skrevet Juni 29, 2024 Hei Fredrik takk for svar! Tyskland og sverige, har bredt av disse modellene. Aldri importert fra utlandet, lyst til å sende PM for meg info ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå