toajen Skrevet Juli 9, 2024 Skrevet Juli 9, 2024 Hei, Har en problemstilling jeg håper forumet kan hjelpe meg med. Hver gang jeg stopper motoren på min BMW X3 F25 fremkommer melding "Drivetrain" opp i displayet. Vha diagnoseverktøy får jeg frem feilmelding for utgått tidspunkt for katalysator og som jeg forstår henger sammen med at BMW forhåndsprogrammerer dette i sine biler. Vet ikke om dette er en feilmelding som kan fjernes!? I tillegg fremkommer "C90D60 AUC sensor internal sensor fault" samt "801C20 ZGW: Central fault memory full-no control-unit fault". Kan noen av disse trigge "Drivetrain" i bilens display? Hvilke sensorer trigger "Drivetrain" melding? Har hatt en del flere feilmeldinger, men de resterende forsvant etter at jeg bytte alle ABS-sensorene.
540is Skrevet Juli 9, 2024 Skrevet Juli 9, 2024 (endret) 801C20 ZGW: Central fault memory full-no control-unit fault. Denne trigger Drivetrain feilmelding https://eurocartool.com/bmw-801c20-fault-code-cause-how-to-fix/ Jeg husker ikke helt,men muligens jeg måtte resette at dpf var utgått før jeg fikk bort denne feilkoden og Drivetrain varselet på en F25 Endret Juli 9, 2024 av 540is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå