Video Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 Hei, tenkte å fjerne midterste lyddemper, den rett bak de to bakre katalysatorene. Eneste jeg har sett på nett er et rør fra Supersprint men det koster jo en liten formue så lurte på om noen kan/har fått laget dette røret. Sendte en forespørsel til Svendsen eksos i dag men fikk til svar at dette gjør de ikke. Har GS potte fra før bakerst men vil ha litt mer lyd Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 NOx-sensoren din sitter i den delen du vil bytte ut. Sikkert derfor Svendsen ikke vil, for jeg ser det blir krevende å finne ny lokasjon til den eller kutte mellom sensor og potten, da det ikke er vanlig rør her, men en oval, sveist kanal. Blå ring viser NOx-sensor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Video Skrevet Juli 12 Forfatter Share Skrevet Juli 12 Regnet med det ja. Virker som om det blir vanskelig. Må jo ha NOx sensoren der. Mulig jeg må lage til noe etter den sensoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Video Skrevet Juli 14 Forfatter Share Skrevet Juli 14 Kutte vekk bare lyddemperen og sveise på et 30 graders bend? Noen som har gjort det? Må jo selvsagt tette/sveise igjen rundt flensen fra y-leddet der NOx sensoren sitter, litt jobb men noen platerester og MIG apparat så burde det vel gå? Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå