Swear Skrevet August 3 Share Skrevet August 3 Feil kode nevnt i tittel begynte å poppe opp en gang i bland, og engine reduced power kommer opp. Hvis man slår av bilen og lar den stå i 5-10min så forsvinner den av seg selv. Kun den ene koden som dukker opp Bmw e60 m54 2004 Pedal-travel sensor, potentiometer 2 (27F8) er det pedal sensor eller throttle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre_86 Skrevet August 3 Share Skrevet August 3 Disse modellene kan det være begge deler eller en av dem. Med denne feilen har jeg i fleste tilfeller byttet gass spjeld Du kan lett lese ut parametere på gass pedal, da kan du utelukke en veldig dyr komponent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swear Skrevet August 3 Forfatter Share Skrevet August 3 9 minutter siden, Andre_86 skrev: Disse modellene kan det være begge deler eller en av dem. Med denne feilen har jeg i fleste tilfeller byttet gass spjeld Du kan lett lese ut parametere på gass pedal, da kan du utelukke en veldig dyr komponent Den feil melding dukker kanskje opp en gang i løpet av uke, noen ganger oftere. Alle ganger da ISTA er cirka 200km unna meg Ellers hvordan kan jeg lese data til gass spjeld eller pedal? Takk for sjapp respons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre_86 Skrevet August 3 Share Skrevet August 3 Feilmelding blir no uansett lagret så den kan du lese ut når du er tilbake måling av pedalen kan utføres men er noen detaljer du må vite da på forhånd, slik som pinne nummere og verdier på hver pinne. mye lettere å bruke ett diagnose apparat også lese ut pedal bevegelse og prosentmessig hvor mye den er benyttet. når en av disse er defekte kommer antispinn, ABS og dekk trykks kontroll ofte også opp Swear reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå