E92-325d Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 Hei! idag va eg å lekte litt inni expert mode på bimmercode, og da klarte jeg å få kodet inn bluetooth funksjon til både multimedia og telefon, men det eg sliter med nå er at tlf min har vanskeligheter å finne bilen inni innstillinger, så får ikke koblet til. er det noen som har erfaring med det samme og kan evnt meddele noen kloke ord, evnt hva annet som må kodes for å klare å finne bilen takker for svar på forhånd! legger ved et bilde fra baksiden av comboxen min også, hvis d kan hjelpe😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 6 minutes ago, E92-325d said: Hei! idag va eg å lekte litt inni expert mode på bimmercode, og da klarte jeg å få kodet inn bluetooth funksjon til både multimedia og telefon, men det eg sliter med nå er at tlf min har vanskeligheter å finne bilen inni innstillinger, så får ikke koblet til. er det noen som har erfaring med det samme og kan evnt meddele noen kloke ord, evnt hva annet som må kodes for å klare å finne bilen takker for svar på forhånd! legger ved et bilde fra baksiden av comboxen min også, hvis d kan hjelpe😊 Hva har du kodet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå