matros72 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Har kjøpt en 2001 mod E39 530d som jeg tenker å ordne opp og ha som bruksbil. Dette er en touring med luftfjæring bak,og orginal fjæring foran som gjør at fronten peker oppover. Jeg vil ha fronten ned,men den skal være komfortabel å ikke stiv som en sprettball. Vist jeg kjøper m-sport fjærer å setter på så vil den vel bli lavere,men må dette godkjennes ettersom bilen ikke er en m-sport? Det er kodet inn us blink på denne,men det blir vel ikke godkjent på en eu kontroll? hvordan få kodet dette bort igjen uten å ha computer med ista,vista å gud vet hva alt heter?😂 Egr vil jeg få blendet. Er det nok å rengjøre ventilen,nappe ut vacum slangen så den ikke åpner og blende slangen? eller må hele egr sulamitten fjærnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Dersom alt understell fortsatt er originalt er nye org sachs m-sport dempere i combo med H&R eller Eibach fjører mye brukt. Da får du både senket bilen og får kvalitetsprodukter. Eg tror ikke SVV gidder å lage noe stort styr om dette, her omkring er dem bare glade for å stoppe eldre bmw som ser anstendige ut. Det er for den del ingen problemer å godkjenne dette. Eg koda bort us blink på min med bmw scanner, fort gjort. Du kan sette ei stålpropp i egr slangen fra eksosmanifolden, og blende slangen. Det er egentlig like greit syns eg. Det byttes ut folk hos SVV også, her omkring ( M&R er det ikke unormalt at folk får mangel på utekontroll for fjernet EGR. Det er jo veldig enkelt å se dersom personen har litt greie på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 12 Forfatter Share Skrevet August 12 Ser at denne tråden havnet på feil plass,så denne kan slettes. HAr lagt den inn på nytt under teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå