Elisa123 Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 Hei, Relativt ny her. Har en BMW X5 Hybrid 40e 2018 mod, og har et spørsmål om service. Bilen har nå gått 90.000 km, og spm er om det er verdt å ha serviceavtale hos Bavaria på 3 år/ neste 40.000 km for 18.000 kr. Eller om jeg skal fortsette de neste servicene hos mekonomen. Har fått et prisestimat på neste service inkl. EU godkjenning på 5500kr. Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 31 Share Skrevet August 31 1 time siden, Elisa123 skrev: Hei, Relativt ny her. Har en BMW X5 Hybrid 40e 2018 mod, og har et spørsmål om service. Bilen har nå gått 90.000 km, og spm er om det er verdt å ha serviceavtale hos Bavaria på 3 år/ neste 40.000 km for 18.000 kr. Eller om jeg skal fortsette de neste servicene hos mekonomen. Har fått et prisestimat på neste service inkl. EU godkjenning på 5500kr. Setter pris på svar! Utvilsomt et pluss, både økonomisk (langsiktig), kunnskapsmessig og for et evt senere salg, at bilen har en eksisterende serviceavtale hos merkeforhandler. Det gjelder vel spesielt denne modellen som har en litt delikat drivlinje som kan trenge litt ekstra kjærlighet. Da kan avtalen også forlenges om det skulle være aktuelt. Så jeg ville anbefalt en avtale med merkeverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå