hergund Skrevet September 8 Share Skrevet September 8 heisann, jeg lurte på om noen inne her vet om hvor mye av kraften som går til bakhjul og hvor mye som går til framhjul. er det 60/40, eller 70/30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 9 Share Skrevet September 9 (endret) 19 timer siden, hergund skrev: heisann, jeg lurte på om noen inne her vet om hvor mye av kraften som går til bakhjul og hvor mye som går til framhjul. er det 60/40, eller 70/30? Som et utgangspunkt er det 60 bak og 40 foran, xDrive-systemet kan derimot sende krefter hit og dit avhengig av hva som er nødvendig. Se litt videoen under, så forstår du mer av hvordan xDrive oppfører seg xDrive oppfattes gjerne mer lekent enn Quattro, men slettes ikke dårligere om man kjører etter systemet. Jeg tror de fleste foretrekker xDrive etter å ha prøvd. xDrive tillater en liten sleng i sving, men det går overhodet ikke ut over fremkommeligheten eller sikkerheten, gitt at man faktisk kjører som folk da. Endret September 9 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå