BMW F25 JH Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 Har akkurat montert DEFA motorvarmer på min X3 F25 med B47-motor. Det var ganske knot å montere varmeren og jeg var borti plusspolen på startmotoren undermontering så det ginstret bra! Etter jeg har skrudd fast motorvarmeren på anvist sted, så er den ikke mer enn ca 2mm unna plusspolen på startmotoren (tror det er startmotoren?). Det jeg er redd er at motorvarmeren løsner/forskyver seg slik at den vil legge seg intill plusspolen, da har jeg vel et evig fyrverkeri til et eller annet smelter eller tar fyr? Er det riktig at den kommer såpass nærme? Noen som har montert på B47 før? alle tips (og evt. bilder) mottas med stor takk! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 Jeg har ikke montert på B47, men mange andre BMW motorer. Der har ingen beveget seg etter montering. Så lenge du har fulgt bruksanvisningen skal det være nok, er du usikker anbefaler jeg å ta en telefon til Defa. De er behjelpelig med slikt som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW F25 JH Skrevet September 18 Forfatter Share Skrevet September 18 Det er godt å høre, og takk for tips! Blir litt stresset ettersom det var så lite margin, men kan ikke skjønne at det er mulig å montere den på en annen måte. Dersom worst scenario skulle skje at det begynner å gnisse der, er det noen sikring som vil gå ved starteren, eller bør jeg koble fra batteriet? finnes det forøvrig noen "hovedstrømbryter" som er lett tigjlengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå