Stanipanini Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Hei. Opprettet et par innlegg her tidligere på samme bil, samme feil uten at det har ført meg i noe direkte bedre rettning, men jeg har kommet over et nytt forslag fra google som jeg gjerne vil ha drøftet av noen med kunskapen på plass. Bilen drar rundt motor men starter altså ikke. Bilen lugger til med bremserens. Kom over 2 video innlegg hvor det beskrives samme feil. Lavtrykspumpe går kontinuerlig, men bilen starter ikke. Forklaringen hos de på nett var at det var luft i systemet som førte til at høytrykkspumpe ikke pumpet diesel. Har koblet fra rør frem til en dyse. her sikkler det bare litt når jeg filer på starter. Når tenningen står på, kun lavtrykspumpe går, kommer det ingen ting. Kjøpte meg manuell vakumpumpe på biltema og koblet på her. Får ut luft, men det tar aldri slutt. Så virker som jeg rett og slett med vakum, pumper inn luft i systemet. Finner ikke ut hvor det evt kan lekke luft, kan jeg kjøre trykk på for å se om jeg får diesel sprut andre steder? mest sannsynlig er det vell kanskje snakk som liten lekasje så jeg kommer ikke til å se det uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet September 25 Share Skrevet September 25 Har du diesel på tanken? Koble av slage etter filter og skru på tenning (ikke krank). Det skal komme "endel" (mye) diesel, fin måte å sjekke om lavtrykkspumpe og filter faktisk er ok. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå