moeesander Skrevet Oktober 14, 2024 Skrevet Oktober 14, 2024 Hoy! Noen her som kan MYE om F10/F11? har et abs problem jeg holder på å bli gal av. Har lest av feilkoder og byttet sensor men det hjalp ikke, prøvd å løsne alt til hjullageret å rengjort men det hjalp heller ikke. Noen som har peiling på hva det kan være? evt har vært borti noe lignende? Snakk om en F11 520d 2013mod Takker på forhånd for alle svar
///M-ini95 Skrevet Oktober 15, 2024 Skrevet Oktober 15, 2024 Ledningsbrudd? På min F10 var ABS feil forårsaket av ledningsbrudd iallefall.
moeesander Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2024 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: Ledningsbrudd? På min F10 var ABS feil forårsaket av ledningsbrudd iallefall. Hm ja det kan jo være, det som å er veldig rart at det skjedde rett etter den var hos et dekkverksted å fikk lagt på nye dekk. Kjørte ut porten og 50m kanskje før det rant inn med varsellamper
///M-ini95 Skrevet Oktober 15, 2024 Skrevet Oktober 15, 2024 22 minutter siden, moeesander skrev: Hm ja det kan jo være, det som å er veldig rart at det skjedde rett etter den var hos et dekkverksted å fikk lagt på nye dekk. Kjørte ut porten og 50m kanskje før det rant inn med varsellamper Min begynte å varsle rett etter at jeg hadde tatt oljeskift på bil, med andre ord ingen sammenheng. Da hadde ledningen irret tvers av i hjulbue V.F
///M-ini95 Skrevet Oktober 15, 2024 Skrevet Oktober 15, 2024 Men du har ikke sjekket hvorvidt det er comfort access håndtaket som slår ut sikringen? Hvis du har CA vel og merke.
moeesander Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2024 8 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Men du har ikke sjekket hvorvidt det er comfort access håndtaket som slår ut sikringen? Hvis du har CA vel og merke. Har ikke CA, så på ledningene som vises i hjulbuen å det så greit ut, får vel evt ta av innerskjermen å se hvordan det ser ut bak der
moeesander Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2024 55 minutter siden, Krisfje skrev: Byttet du til original sensor? Byttet til Bosch, denne: https://www.eurodel.no/abs-sensor-bosch-0-265-009-227
moeesander Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2024 57 minutter siden, Krisfje skrev: Byttet du til original sensor? Frister ikke helt å bruke 2000kr på en original sensor fra gsbildeler da denne her egentlig skal funke😅
Krisfje Skrevet Oktober 15, 2024 Skrevet Oktober 15, 2024 Ser den, er ofte mange her inne som bytter til uoriginale deler som ikke fungerer, så jeg luftet det som en mulighet😊
moeesander Skrevet Oktober 15, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2024 25 minutter siden, Krisfje skrev: Ser den, er ofte mange her inne som bytter til uoriginale deler som ikke fungerer, så jeg luftet det som en mulighet😊 Takker for tips👍🏼 Skal feilsøke litt mer idag å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå