Gå til innhold

F11 2012 mod ABS Problem


moeesander
 Share

Anbefalte innlegg

Hoy! Noen her som kan MYE om F10/F11? har et abs problem jeg holder på å bli gal av. Har lest av feilkoder og byttet sensor men det hjalp ikke, prøvd å løsne alt til hjullageret å rengjort men det hjalp heller ikke. Noen som har peiling på hva det kan være? evt har vært borti noe lignende? 

Snakk om en F11 520d 2013mod

Takker på forhånd for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Ledningsbrudd? På min F10 var ABS feil forårsaket av ledningsbrudd iallefall. 

 

Hm ja det kan jo være, det som å er veldig rart at det skjedde rett etter den var hos et dekkverksted å fikk lagt på nye dekk. Kjørte ut porten og 50m kanskje før det rant inn med varsellamper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, moeesander skrev:

Hm ja det kan jo være, det som å er veldig rart at det skjedde rett etter den var hos et dekkverksted å fikk lagt på nye dekk. Kjørte ut porten og 50m kanskje før det rant inn med varsellamper

Min begynte å varsle rett etter at jeg hadde tatt oljeskift på bil, med andre ord ingen sammenheng. Da hadde ledningen irret tvers av i hjulbue V.F

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Men du har ikke sjekket hvorvidt det er comfort access håndtaket som slår ut sikringen? Hvis du har CA vel og merke. 

 

Har ikke CA, så på ledningene som vises i hjulbuen å det så greit ut, får vel evt ta av innerskjermen å se hvordan det ser ut bak der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...