bjornhk Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Hei! Kona har vært uheldig og ødelagt dekselet som er over nøkkelhullet på førerdøren på vår X5 (F15), og jeg har prøvd å finne riktig del for å bestille opp ny. Har prøvd å lete opp riktig del hos GS bildeler i deres "EPC delekatalog", og tror _kanskje_ jeg har funnet riktig del - men får ikke anledning til å velge farge. Jeg har funnet det jeg tror er et delenummer inni dekselet som er ødelagt: PA6-GF30 (F15-L) Er det noen der ute som kan peke meg i retning av en nettbutikk der jeg kan bestille nytt deksel (i riktig farge)? Eller har jeg valgt feil fremgangsmåte og bør kontakte et verksted e.l.? På forhånd takk for hjelpa :) /BjørnK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 (endret) Den delen leveres bare med grunning, må lakkeres etterpå. Ut fra bilde tror jeg det er dekslet bak håndtaket. delenummeret kan være: 51217396541 VF 51217396543 VB 51217396544 HF + HB om du har Black Sapphire 475, har jeg noen liggende men virker at du har sølv/gråfarge på bilen. Endret Oktober 29 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornhk Skrevet November 17 Forfatter Share Skrevet November 17 Takk for svar og hjelp @mr.pingu 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå