niklasf91 Skrevet i går, 18:43 Share Skrevet i går, 18:43 Har kjøpt nye tpms fra alixapress, jada jeg vet… Men alt annet var så dyrt. Har levert bilen til snap drive og de klarte ikke kode de. Sensorene går på 433mhz. Jeg har en bmw f11 2014 mars modell mener jeg. Jeg prøvde å fjerne tpms system igjennom bimmercode da jeg så de var enkelt å bare velge «ikke aktiv», men den skrudde seg fort på igjen… noen tips til hvordan få kodet inn sensorene eller få kodet vekk tpms? Fikk feil på eu og må fikse det eller fjerne det. Noen som har noen gode tips?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet i går, 18:59 Share Skrevet i går, 18:59 Ligger jo endel tråder om dette fra før av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet i går, 19:04 Forfatter Share Skrevet i går, 19:04 4 minutter siden, Reef89 skrev: Ligger jo endel tråder om dette fra før av.. 3 av disse handler om f31. Jeg har søkt men ikke funnet eksakt det svaret jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet i går, 19:19 Forfatter Share Skrevet i går, 19:19 Hvordan kan jeg se om tpms systemet går på 433mhz eller ett annet signal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå